CC ses 11/24 – Pilda Miresei: Adevăruri fundamentale CC 1:12-17


În timp ce stă la masă cu Iisus, Mireasa Îi oferă un răspuns întreit (1:12-14). Ea are încredere în dragostea Lui chiar și în contextul slăbiciunii (inima neagră iar via nu și-a îngrijit-o) personale. (1:5-7).

În timp ce regele stătea la masă, nardul meu îşi revărsa parfumul. 13 Iubitul meu îmi este ca un mănunchi de mir… 14 Iubitul meu îmi este ca un buchet de flori de hena. (CC 1:12-14)  

Apoi primește o revelație mărită despre iubirea lui Dumnezeu și frumusețea ei pentru El. (1:15).

Racția inimii ei constă în 5 viziuni personale. Îl vede pe Iisus ca fiind:

  • Frumos – chipeș, elegant, distins. (Eşti atât de frumos V 16)
  • Cel pe care Îl iubește (iubitul meu V 16)
  • Plăcut (atât de minunat V 16)
  • Îi conduce viața acum spre odihnă (V 17)
  • Asigură gloria eternă (v 17)

Materialul sesiunii Ses 011 – Pilda Miresei. Adevăruri fundamentale


Lasă un răspuns

