Viziunea lui David despre Sfârșitul Veacului (Acestei Lumi)


Revenirea lui Iisus/Isus

Iov (înainte de Turnul Babel) credea în „sfârșitul lumii” (acestui veac). Au fost aşa de multe generaţii care au avut o viziune foarte profundă despre evenimentele de la sfârșitul acestui veac.

Senzația mea este că Biserica Creștină a pierdut acest focus … și în timp relevanța

Ps 17:14-15.

Viziunea lui David despre Împărăția veșnică 

David a înțeles că:

1. În acest Veac nu va putea avea tot ce dorește și chiar cei răi o vor duce mai bine ca el. Fapt care îl putea face să se îndoiască de încredințarea lui.

(Ps 17:5 – Păstrez paşii mei pe cărările Tale; astfel, picioarele nu mi se clatină)

(Ps 17:14 Scapă-mă de oameni cu mâna Ta, Doamne, de oamenii acestei lumi care-şi au partea în viaţa aceasta! Tu le umpli pântecele cu bunătăţile Tale, fiii lor se satură şi păstrează ce rămâne pentru copiii lor)

2. Veacul Viitor este cel care contează. Este destinația călătoriei numită viață.

Moartea nu există pentru el. Deși va muri fizic CREDEA ÎN ÎNVIEREA celor adormiți. Avea puternica încredințare că ochii lui VOR VEDEA pe Dumnezeu!!!

(Eu însă, pe drept, voi vedea faţa Ta! Când mă voi trezi mă voi sătura de chipul Tău. Ps 17:15)

Ca și IOV: (Iov 19:25 Ştiu că Răscumpărătorul meu este viu şi că, la sfârşit, se va ridica pe pământ). Cu referire directă la Sfârșitul Veacului!!!! Ca să nu mai spunem că vechimea întâmplărilor acestei cărți este de dinainte de Turnul Babel !!!!

3. Pregătește-ți inima și ochii să Îl vezi pe Iisus cât mai curând. Gata cu Hibernarea! Dzeu va forma o generație de oameni care așteaptă și se pregătesc pentru revenirea lui Iisus pe pământ pentru ca să îl conducă. Indiferent de încercările UE, Iluminaților, Francmasonilor… etc. EL VA CODUCE PĂMÂNTUL PENTRU 1000 DE ANI!!! Aleluia!!!! (Deut 30:6)

Duhul și Mireasa zic: VINO!!!!!!! Am uitat această rugăciune dătătoare de speranță și viziune!


Lasă un răspuns

