Unde mi-am pierdut pasiunea?!?!


Faptul că Dumnezeu este pentru unii dintre noi  ca un trecător care se opreşte pentru o noapte NTR (Ier 14:8) a devenit una din cele mai mari frustrări. Ceva în tine spune că nu este normal aşa, dar cum să poţi avea mai mult?

Privim cu toţii la Jesus Culture, IHOP, Misty Edwards, Hillsong şi ne întrebăm de unde atâta pasiune şi putere în ceea ce fac?!? De ce prezenţa lui Isus este aşa de reală la ei şi la noi este trazitorie, „la ocazii”? Când bisericile noastre vor fi cuprinse de aceaşi pasiune care va sfida batjocura oamenilor şi ne va face „să umblăm cu Dumnezeu” în văzul tuturor?

Hai să privim un text din Ieremia mai de aproape

11 Domnul mi-a zis: „Răzvrătita Israel pare nevinovată în comparaţie cu necredincioasa Iuda. 12 Du-te, strigă aceste cuvinte înspre nord şi spune: «Întoarce-te, răzvrătită Israel, zice Domnul. Nu mă voi mai uita încruntat la voi, căci Eu sunt milos, zice Domnul, şi nu ţin mânie pe vecie. 13 Numai recunoaşte-ţi vina, recunoaşte că ai păcătuit împotriva Domnului, Dumnezeul tău, că ţi-ai pierdut timpul cu dumnezeii străini sub orice copac verde şi nu ai ascultat de glasul Meu, zice Domnul… 14 Întoarceţi-vă, copii răzvrătiţi, zice Domnul, căci Eu sunt Stăpânul vostru.

Nu simţi prea multă căldură din partea lui Dumnezeu. Dar asta este inima Lui? Acest Dumnezeu care a spus că este neschimbat, este acest Dumnezeu rece şi distant?

Cum mai poate cineva să aibă pasiune şi încredere să vina la Iisus când crede că El îl consideră doar răzvrătit? Asta vrea Dumnezeu să transmită?

VIZIUNEA CUIVA DESPRE DUMNEZEU ÎL ÎMPIEDICĂ SĂ ÎL VADĂ PE DUMNEZEU

Trebuie să începem cu dreptul. Dacă vrei mai mult din prezenţa lui Iisus, Am nevoie să:

1. Îmi asum responsabilitatea. Nu condiţiile mele sociale şi economice mă împiedică să expermentez prezenţa lui Isus şi iubirea lui într-o manieră personală şi profundă. Nu este vina altuia că eu nu deţin ceea ce am dreptul. Este DOAR a mea. Nu este din cauză că Isus nu mai este cu noi. (Şi iată că Eu sunt cu voi în toate zilele, până la sfârşitul veacului! Mt 28:20) Problema generaţie noastre este că noi nu mai credem în caracterul lui Iisus.  El e credincios.

Ce vreau să înţelegem este că e din cauză noastră şi nu a Lui sau a altor oameni. E neglijen’a mea!

2. Să nu mai risipesc timpul lui Iisus. Timpul…. ce spui dacă ai eficientiza timpul zilnic? Durerea lui Iisus este că risipim timpul pe care îl avem. Modul în care aloc timpul zilnic este un mod prin care îi indic lui Iisus că vreau să rămână tranzitoriu în viaţa mea. Ce facem în timpul zilei? Cum acordăm acel timp doar lui Iisus?
Sataniştii, spunea Sean Selller (fost satanist mântuit de Iisus) se roagă ore întregi în fiecare zi. Ar trebui să ne dea de gândit acest aspect. Biblia spune să răscumpărăm timpul, pentru că vremurile sunt rele.
Ce faci în RATB, metrou, maşină? Cui aloci acel timp şi ce faci? Acesta este un timp ce trebuie răscumpărat.

2. Să învăţ să ascult grasul lui Isus. Nu e de mirare că nu ştim să deosebim vocea lui Iisus. Nu o mai cunoaştem, pentru că nu ne deprindem să luăm timp să o ascultăm. Ron Brown, un om al lui Dumnezeu spunea toamna asta că petrece mai mult timp ascultând în rugăciune decât vorbind cu Iisus. 

Nu e nimic nescriptural în a asculta. Nici ţie nu-ţi place când eu vorbesc şi nu îţi las timp să vorbeşti, ceea ce reprezintă un mod de a răscumpăra timpul, de a nu-l mai risipi. 21 „Aşa vorbeşte Domnul Oştirilor… 22 Eu însă n-am vorbit şi nu le-am dat nici o poruncă strămoşilor voştri … în ziua când i-am scos din ţara Egiptului, 23 ci iată porunca pe care le-am dat-o: ‘Ascultaţi de glasul Meu şi astfel Eu vă voi fi Dumnezeu, iar voi veţi fi poporul Meu. Să umblaţi în toate căile pe care vi le poruncesc, ca să vă fie bine.’ 24 Dar ei n-au ascultat şi nici n-au luat aminte (Ieremia 7:21-24)

Suntem prea ocupaţi cu a organiza lucruri şi evenimente creştine de care Iisus nu are nici o bucurie. Voi detalia ascest aspect în cartea care urmează să o public, cu ajutorul lui Dumnezeu, Ilie – Generaţia Finală. Ce doreşte cel mai mult este să ne oprim şi să ascultăm vocea Lui.

Sean Seller un fost satanist  care s-a întors la Dumnezeu şi care a murit executat în închisoare, spunea că Satan nu este pentru tine şi Dumnezeu nu este împotriva ta. Trebuie să fim o generaţie care se întoarce la intimitatea cu Iisus.

Dumnezeu iubeşte chiar şi pe cei răzvrătiţi! Biblia Ortodoxa traduce astfel Ier 3:14. 15 Întoarceţi-vă, voi copii căzuţi de la credinţă, zice Domnul, că M-am unit cu voi şi vă voi lua câte unul de cetate şi câte doi de seminţie şi vă voi aduce în Sion. 15 Apoi vă voi da păstori după inima Mea, care vă vor păstori cu ştiinţă şi pricepere. Este o traducere mul mai bună!

Eu sunt stăpânul vostru trebuie tradus cu Soţul (bawal) vostru. Trebuie să ne întoarcem la Cel care ne iubeşte cu credincioşie, la Iisus, Mirele nostru. Înţelegi acum inima lui Iisus pentru cei răzvrătiţi? Eu şi Tatăl una suntem, spunea Iisus. Deci şi inima Tatălui este la fel. nu trebuie să ne temem de El ci să ÎNDRĂZNIM şi pasiunea noastră va creşte înapoi.

 

 

 

 


Lasă un răspuns

